یکشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۲

مادرتو گاییدم دختره لاشی !
بحث امروز در باب کس لیسی ( همانا تخمک مالی خودمان ) میباشد که بعضی از خانومها با کمال پر رویی آنرا حربه قرار داده به ما آقایان اهانت روا میدارند . من که خودمو جر دادم تا به شما پسرا حالی کنم که یه چند روزی دندون رو جیگر بزارین و بجای کس گذاشتن به جق اکتفا کنید نکردید که نکردید ( به تخمم که نکردید ) .
به جان تو نه که به جان خودم اگه یه هفته ما پسرا اعتصاب کنیم و این دخترای لاشی رو نکنیم مجبور میشن بیان خایه مالی ولی حیف که چنین انتظاری از ما ها بسی بیهوده و الکیه .
به هر حال امروز میخام در جواب عده ای جنده و لاشی که تنها افتخارشان چلوندن کیر تعدادی آدم کس ندیده میباشد به بیان نکاتی بپردازم شاید کون و کس شان با هم سوخته آدم شوند . یکی از این خانمها که به تازگی شروع به نوشتن خاطرات کون و کس دادن خودش کرده و چایی نخورده دختر خاله شده ، اوایل بدلیل تخصص اش در کس دادن مورد توجه شخص شخیص بنده هم قرار گرفت اما بتازگی با خایه مالی های سروران عزیزم که شکر خدا عده شون در ایران زمین کم نیست کارش به جایی رسیده که همه خوانندگان وبلاگش رو کس لیس مینامد . در حالیکه اگه همین کس لیس ها نبودند مجبور بود از کیر امثال من بالا بره و نون ما تو روغن میشد .
حال و حوصله عریضه نویسی ندارم و گرنه در این زمینه اونقدر کس شعر تحویلتون میدادم که حالتون از کس شعر و این چیزا به هم میخورد . خلاصه با کله برین تو کاسه ، خانومایی که افتخارتون کس و کون دادنه توجه داشته باشید که اگه کیر ما نبود شما ها هم نبودید . شمایی که عشقتون تو کس دادن خلاصه میشه ، اگه عشق سکس بود پس چرا لیلی به مجنون نمی داد ؟
تویی که از الان کست دره و کونت دروازه ، مطمئن باش تا چند سال دیگه سگ هم نمی کندت چه رسد به اونایی که امروز کست رو لیس میزنن .
ای کیرم دهن اون داداش و بابای بی غیرتتون که از شما ها نمی پرسن شبانه روز کجا میرین . انصافاً تازگی ها ایرانی جماعت غیرت میرت ندارن . کاش غیرت هم مثل نقل و نبات بود و میشد به زور چپوند تو دهن باباهای بیغیرتتتون .
دوران خوش آخوند بازی هم داره پایان میابه ، انشاالله اگه همینجور کس خلانه پیش بریم تا چند ماه دیگه منم چند عدد آخوند خفه میکنم . چه شود !!!!!!!!
----------------------------
آب حموم داغه ، بیا لیف بزنیم
کون و کپلت چاغه ، بیا سیخ بزنیم


گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: