یکشنبه، آبان ۲۶، ۱۳۸۱

انواع جنده :
همانطور که هر چیزی به چندین نوع مختلف تقسیم شده ، شغل مقدس جنده بودن هم دارای چندین نوع میباشد که در چند قسمت بطور کامل بشرح خواهد رفت :
1- جنده ملتمس :
این نوع جنده بودن آخرین مرحله جندگی در تمام جهان بجز کشور های آسیای میانه بخصوص ایران و افغانستان میباشد . در ایران و افغانستان بدلیل گرانی قیمت اجناس خوب و مرغوب از این نوع جنده بعنوان جنس ارزان و دست دو میلیارد و پانصد و پنجاه هزارم استفاده میگردد . در کشورهای غنی این نوع از جنده ها در گوشه و کنار خیابان ها ولو بوده ، به محض دیدن مردی مثل گدا ها بپای شما میافتند و حالا نمال کی بمال که آقا تو رو خدا بیا منو بکن که دارم میمیرم . هر کاری هم بکنید ول کن شما نمیشوند ، حتی مشت و لگد شما را مرهم دانسته و از آن لذت میبرند .
در صورت مواجه شدن با این نوع جنده دو عدد پا از دوست و اقوام خویش قرض گرفته و فرار نمایید ، زیرا این موجودات به انواع و اقسام امراض مسری منجمله مرض خانمانسوز ایدز مبتلا میباشند . اگر شما فردی کس ندیده باشید در همان وحله اول از کردن وی دریغ نکرده با کمال میل بسوی بد بختی ، کثافت و لجن کیر بر میدارید . پس از همین لحظه حرف مرا گوش داده بدنبال یک عدد دوست هر چند بدترکیب و بد هیکل اما سخاوتمند باشید تا در مقابل این موجود ، خدای نا خواسته تسلیم نشوید .
در زمانه های قدیم بزرگان اهل کس برای خود آداب و رسومی داشتند . فردی که بعنوان کس گاء به کیش کس کن ها در میآمد مکلف بود به قوانین آن کیش احترام بگذارد ور نه بعنوان مفسد و جانی مجازات میشد . اولین حکمی که در آن کیش بعنوان امری فرض شناخته میشد و تمام کس گاء ها بدان احترام میگذاشتند << کس سگ مگذارید که قفل میکند >> بود . هیچکس تا بعد از مرگ فروگذار بزرگ ، دوازدهمین رهبر کس گاء های جهان نتوانسته بود قفل از راز نهفته این سخن بردارد . مگر بعد از مرگ آن بزرگوار که خدایش بیامرزد مردی به اسم بکند و در رود ، که مردی استثنائی و دانا بود راز این سخن را کشف کرد . قانون مذکور در مورد جنس شماره 450 که برابر با قانون دوازدهم اجناس گاییده شده : اگر جنده ای بیش از هزار بار بگاء رفته باشد گاییدنش حرام باشد زیرا به تمامی امراض خطرناک و مسری آلوده میباشد . مجازات کسیکه نا خواسته ، خودخواسته و اجبار زن یا نفس الاغه خویش اقدام به گاییدن چنین جنده میکرد همانا مرگ و سپس به آتش کشیدن جسد مرد خاطی بود .
تاریخ انقراض این کیش همانا برابر با ظهور آیین جدید و دروغین کس لیسان بوده است . برای آگاهی شما عزیزان بعنوان نمونه اولین و مهمترین کلام رهبر این آیین یعنی کس لیس اول که مادرش جنده در باران کس گایان بود را برایتان بیان میدارم . کاچی بهتر از هیچی که همانا اساس آیین کس لیسان باشد به کردن هر نوع کسی ، حتی حیوانات امر میکرد . این آیین نیز خوشبختانه در سال 1980 میلادی بدلیل سوء استفاده از اطفال و حیوانات اهلی مانند : گاو ، اسب ، الاغ ، شتر ، گربه ، سگ و پرندگان با شکایت انجمن های حمایت از کودکان و حیوانات اهلی غير قانوني اعلام شد .

گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: