دوشنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۱

چه غلطا ! گه خورد که هک شد ، کس عمه ی تو رو گایید که هک شد . کس کش ، فکر کردی اینجا هم مثل ایران شهر هرته هر خری خواست بیاد منو هک کنه ؟
هکر ماهزده ! کاری نکن بیام همون ماهی رو که زدتو تا دسته تو کونت فرو کنم . اون جنده خانومی هم که منو متهم به هک کردن وبلاگ خودش کرده بود ، بهتره بدونه دفعه ی قبل من هکش نکرده بودم . اما اینبار هکش کردم ، خوبشم هکش کردم . جفت وبلاگ هاتو با هم هک کردم مونا جنده . فکر کردی فقط تخمک مالهای خودت بلدن هک کنن ؟ بد بختا فقط تونستن بیان اینجا کس شعر های ذیل رو بنویسن . من همچین هکت کردم که دیگه بابات هم نتونه وبلاگتو ازم پس بگیره .
حُسن آقای عزیز ! بازم بیا بگو دخترا تو این جامعه بهشون ظلم میشه . یکی از همین دخترا بود که منو سه سال دنبال خودش کشوند و آخر سر هم دنبال کیر یکی دیگه راه افتاد . الان و در این عصر کسی به دخترا ظلم نمیکنه ، کسی نمیتونه حق شونو بخوره. درسته قدیم ها بهشون خیلی ظلم شد ولی الان با قانونهای جدیدی که در اکثر کشور ها تصویب شده جنس مونث هم جزو آدم بشمار میان . اینا فکر میکنند مردها خیلی از خود راضی و خود خواه اند ، اما من اندک مردانی رو دیدم که زن ذلیل نباشن . بر عکس زن و دختر ها بجز شیره جان مردها خیلی چیزای دیگه هم از ما میخان . امروز همینقدر کافیه ولی بزودی خیلی از مضرات جنس مونث رو براتون مینویسم . بازم بیا بگو در حق این بد بخت ها ظلم شده .
*****************************************************
مطلبی که دیشب بوسیله هکر بی عرضه ای در این وبلاگ پابلیش شده بود :
خفاش نکبت هم هک شد .
بنده یک هکر ماهزده میباشم. این وبلاگ بجرم نشر اراجیف هک شد تا نویسنده بی شهورش اندکی تنبیه شود .
آقای خفاش . نگفتم گهی زين به پشت گهی پشت به زين؟
.....داری صحنه رو ؟
دلم میخواست هکت کنم . حالا هم که هک کردم خیلی خوشحالم .
کثافت برو آدم شو.

هیچ نظری موجود نیست: