پنجشنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۱

انواع جنده : فصل دوم

2- جنده مجانی
این نوع جنده هم همانند جنده ملتمس در تمام کشور ها بجز ایران ، افغانستان و پاکستان به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد . در کشورهای جهان اول که چشم و دول مردان از جنده سیر شده است این نوع جنده بوسیله عمله های آن کشورها بگاء میرود و آدم های درست حسابی توجه ای به این نوع موجود نمی کنند . در کشورهای پیشرفته این نوع جنده ها که تاریخ مصرفشان گذشته و به قول خودشون ایکپایرد شدن ، با ماشین در خیابانها راه افتاده و پسر سوار میکنند . البته هر پسری هم سوار ماشینشان نمی شود ، اما آنهایی که سوار ماشین این جنده ها میشوند امکان دارد پولی خوبی گیرشان بیاید . زیرا این موجودات اگر از طرف خوششان بیاید سعی در خر کردن او میکنند و مبلغی هم بعنوان پول تو جیبی به شما میدهند .
متاسفانه در کشورهای جهان سوم این جنده ها هم دارای تاریخ مصرف بلند مدتی بوده ، حتی تا جسدشان نیز بوسیله مسئولین سردخانه گاییده میشود . در ایران تا چند سال قبل مبلغی که باید برای این جنده ها پرداخته میشد خیلی ناچیز بود . حدوداً پنج هزار تومان با پول مکان و امکان داشت شما را با ماشین خودش به منزلتان برساند . اما امروزه این جنده ها هم به مبلغ گزافی خود را میفروشند . دیروز یکی از همین اجناس را در مغازه ما آورده بودند . پرسیدم قیمتش چنده ؟ گفتند پونزده هزار تومن و مکان هم باید مال خودتون باشه . آی کیرم تو این مملکت . مگه میخام دختر باکره بکنم که پونزده هزار باید بدم . بالام جان ما کون بچه دوازده ماهه میزاشتیم یک قرون هم به کسی نمیدادیم ، حالا جنده چهل و پنج ساله رو به کیرمون میدم .پونزده هزار تومن بی زبونمونم باید بدیم ، تازه باید یواش بذاریم تا خانوم اذیت نشه . از همه بدتر اینکه خانوم کاندم هم نداره بده استفاده کنی ، هزار تومن هم پول کاندم . در حال انجام عملیات انتحاری همش تف میکنه حال آدمو به هم میزنه . یکی نیست بگه مادر جنده تو که ساک نمیزنی ، یه کیر گذاشتیم توت . تفش دیگه برا چیه ؟ خلاصه یه جنده ای که خارجی ها براش اونقدر ارزش قائل نیستن که بدن براشون ساک بزنه کلی ادا اطوار در میاره . حیف اون پولی که آدم بده از این جنده ها بکنه . خلاصه بیست هزار تومن پول بیزبونو دادیم تا یکساعت این کیر صاب مرده تو سوراخ بمونه .
خطر این نوع جنده کمتر از جنده نوع اول نیست ولی خوبیش این است که تر تمیز اند . البته قدیم ندیما بهتر از ایناشو با دو تومن میکردیم مینداختیم دور .
فرزندان من ، زین پس مواظب خودتون باشید و به هر جنده ای فرو مکنید . حیف اون پولی که آدمی برای گاییدن چنین موجوداتی بپردازد . بهترین کار همان باشد که در فصل اول خواندید . دوست دختری بستانید و خویشتن را از چنگ این موجودات برهانید ، زیرا اگر در خیابان به پستتان بخورند و سوار ماشین قراضه تون بشن . شما هایی که کاندوم ندارید تو جیبتون هل هلکی میکنیدش و به هزار بدبختی دچار میشین . به جان رهبر جلق زدن بهتر از کردن این ها باشد . حد اقل پول که نمیخاد .
در کتاب خاطرات حضرت امام ( قدس بره تو کون شریف ) آمده است که اوشان در سال 1350 برای اولین بار در عمر مبارک خویش جنده ای از همین قماش به پست مبارکشان خورد . اوشان چون دیدند کیر مبارک شان ( کوننا فداء ) همچون ممبر های مصلاحشان بلند شده و نمیتوانند خویشتن کنترل بفرمایند . تصمیم به جماع با این جنس نمودند . در آنجا کسی نبود بگوید : خاک بر سرت مرتیکه کس ندیده ! . در آن سال هیچکس ، حتی عمله های افغانی به چنین جنده هایی محل نمیگذاشتند . پس آنان مجبور به مهاجرت به قم گردیدند تا شاید کسخلانی همچون امام مان که جانمان به فدایش را گیر آورده از نقطه غش و ضعفشان سوء استفاده نمایند . خلاصه اینکه امامنا برای آنکه شرمنده امامان قبلی نشوند و هم سنت رسول الله را بجا آوردند جنده مذکور را به عقد خویش در آورده بعد از مراسم ازدواج دولی از شلوار در آوردند .
پس بدانید و آگاه باشید که همش تقصر همون کس کشی است که از اول بنای گاییدن جنده های بی ارزش را در سرزمین گهر بارمان نهاد . خاک بر سرت ای مرتیکه کس ندیده . آنانی که میخواهند از این امر امامنا پیروی کنند به کردن چنین جنده هایی اقدام نمایند تا چشم ملحدان و دشمنان رهبری و جمهوری اسلامی از کونشان در آید .

گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: