جمعه، آذر ۰۸، ۱۳۸۱

انواع جنده : فصل سوم و آخر

3- جنده لامکان
این نوع جنده در تمام دنیا موجود بوده ولی قیمت آن در تمام دنیا همانند قیمت دلار و یورو در حال جابجایی و تغییر است . در خارج هزینه و کس مزد این جنده ها مشروب و یا تنقلات میباشد اما در ایران دارای ارزش والایی همچون مولای متقیان میباشد . این نوع جنده اکثراً در کنار خیابانها با پوششی غیر اسلامی دیده میشود و در مقابل چنین جنده ای صفی از انواع ماشین های مدل بالا ( بنز ) و مدل پایین ( پیکان ) ایستاده اند تا خانم هرکدام از آنان را به میل خویش انتخاب نماید . شما برای نمودن چنین جنده ای به مکان نیاز دارید ، زیرا این موجودات لامکان بوده و مکانی ندارند که شما را برده و پول مکان را جدا دریافت نمایند . پس یا مکان گیر بیاورید و یا اندرون ماشین خویش بکنیدشان تا انگشت پایشان برود توی چشمشان و جلسه بعد با مکان شوند .

4- جنده بامکان
این نوع از جنده همانند جنده لامکان باشد اما تنها حسنی که نسبت به آن نوع از اقوام خود دارد این باشد که مکان دار بوده و پول مکان را به همراه پول سوراخ از شما بستاند .

5- جنده بامرام
همانا دوست دختر شما باشد که بدون چشمداشتی ( آره جون عمه شون ) تمام سوراخهای بدن خویش را در اختیار شما قرار میدهد . این نوع جنده بیخطر و کم خرج بوده به نفع اقتصاد شما و خانواده محترمتان میباشد . چنین جنده ای رفاقتی به شما میدهد ، به رفیق شما میدهد ، به داداش شما میدهد و اگر مامانتان عمر خود را به شما داده باشد ، به بابایتان نیز میدهد . در آخر نیز میگوید : واااااااااااااااا ، تو که گفتی نمیخای با احساسات من بازی کنی ؟ و یا : خیلی نامردی ، کثافت ! و یا : میرم شکایت میکنم. تو با احساسات من بازی کردی ، تو منو بازیچه دستت ( کیرت ) قرار دادی ! و یا : آخیششششششششششش بلاخره از شر تو ( همانا کیر شما ) راحت شدم . و یا اینکه : تو رو خدا با من ازدواج کن ، من دوست دارم .
برای مبارزه با عوارض ناشی از این نوع جنده باید فقط یکبار تویش بگذارید و بس . اگر خووووووب گوشتی بود دو بار و گرنه فکر میکند بانوی خانه شماست .

6- زن جنده
همانا زن شما باشد که با پرداخت مبلغی معلوم برای عمری اجازه اش میکنید تا بدیگران ندهد . چنین جنده ای غیر قابل کنترل بوده ، در صورتیکه شما را دور ببیند و یا اصلاً نبیند به پسر همسایه و یا بقال سر کوچه پناه برده حالی به حولش میدهد . برای مبارزه با چنین روادید بدی باید این نوع موجود را در قفس نگهداری کنید .

7- جنده پستون تو کان
بدون اینکه حرف اضافی بزنم ، فقط میگم از این نوع جنده خودداری کنید . این نوع جنده بسیار خطرناک بوده کان شما را جر میدهد . انشاالله در آینده ای نه چندان نزدیک با مرگ رهبر معظم انقلاب چسمالی این موجودات نیز رام میشوند . این نوع جنده همانا حاج خانمها باشند که دارای انواع بادی گارد و بسیجی گمنام باشند .
هفته بسیج مبارکباد ...
امام خمینی ( ق ب ت ک ش ) : بسیج یعنی آنانکه در روز موعود بر آنحضرت ساک خواهند زد تا راست نموده در کان کفار ، ملحدین و آنانکه ضد انقلاب اند فرو نمایند .
مرگ بر آمریکا ! مرگ بر اسرائیل ! مرگ بر جمهوری اسلامی ! مرگ بر تو ! مرگ بر من ! مرگ بر اون ! مرگ بر کون .........................
گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: