یکشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۱

تا حالا شده موقع جلق زدن واسه اينكه بخاي بيشتر حال كني ، انگشتتو بكني تو كونت ؟
من يه بار اين كار رو كردم كه باعث گاييده شدن دهنم و از بين رفتن حس جلق زدن شد . بايد بگم اگه كونتان خيلي گشاد نيست سعي كنيد با انگشت گشادش كنيد تا به روز من دچار نشيد . اين موضوع را به يكي از دوستانم گفتم و ازش خواستم آروم آروم كون خودشو گشاد كنه تا اگه يه روزي بدست سازمان اطلاعات ايران افتاد و شيشه نوشابه تو كونش كردن ، فغانش گوش فلكو كر نكنه . اون كوني هم بعد از يك ساعت بهم زنگ زد و با آه و ناله گفت كه كارشو با خودكار شروع كرده ولي كونش گشاد تر از اين حرفا بود و خودكاره تا به رفته تو كونش . رفتم خونشون و ازش خاستم چند بار بشينه و پاشه تا با فشاري كه بهش وارد ميشه خودكاره هم از كانش در بياد . بلاخره خودكاره مجبور شد از كانش بياد بيرون و ما هم يه نفس راحت كشيديم . از پرسيدم : كوني ، خجالت نكشيدي اين خودكار بيزبونو كردي تو اون كون گشادت ؟ ميگه : خب تو گفتي بكن كه آينده به دردت ميخوره .
گفتم : من ميگم برو خودتو از بالكن خونتون با كله بنداز پايين ، ميندازي؟
ولي شما ها اگه خاستين اين كار رو با خودكار شروع كنين حتماً به ته خودكار يوخده نخ كلفت ببندين كه اگه اونتو گير كرد با كشيدنش بياد بيرون .

هیچ نظری موجود نیست: