یکشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۸۱

مادر قحبه ترين نويسنده وبلاگستان

من امروز ميخام همه چي رو كنار بزارم و در مورد يه آدمي كس كشي كه خيلي بدم مياد صحبت كنم ، يعني هم از خودش و هم از وبلاگ مزخرفش . كون كشاد درست مثل جنده هاي پا به سن گذاشته يا بهت حال نميده اگر هم بده همچين ادا اطوار در مياره اگه كسي نويسنده نديده باشه فكر ميكنه يارو آخر نويسنده باحاله . اين حيوان پست فطرت كه با نوشتن در مورد شاهكارهاي احمقانه خودش ، ميخاد به ملت ثابت كنه كه : آآآي ملت ! من چيزم ...مهربونم ! من سادم ، من آخر بچه باحالم ، من خيلي رو راستم ، من كونيم ، من اصلاً كون نگاييدم و... بُيوووووووو بيوووووووووو! خر خودتي ، خر اونايي اند كه عاشق تو ميشن ، خر اونايي اند كه باور ميكنن توي كون گشاد داراي چنين صفات شايسته يي هستي . همه كه مثل من نيستن حاليشون بشه تو چه پست فطرتي هستي . بد بختا سرد و گرم روزگارو نچشيدن وگرنه ميفهمن آخر هيچي نباشي اند كلاهبرداري . خب شما ها قضاوت كنيد ! يارو يه وبلاگ ميزنه . اول در مورد عشق و اينجور كس شعرا مينويسه و اون وسطا ميخاد بگه من خيلي ساده و زود باورم ، بعد چند ماه بعدش ميگه همه چي تموم شد و با بغض ميگه :‌آي كمرم ، ننه ! رها جونم منو رها كرد و رفت دنبال زندگيش . از همه جالب تر اينكه يارو تو اينترنت عاشق رهاش شده .بعد همه چي تموم ميشه و با نوشتن چند تا مطلب اعلام ميكنه كه از عشق بيزاره و به فرقه توت فرنگي گرويده ، كيرم تو كون توت فرنگي ! ، تازه به همه خوانندگان ظاهراً محترم توصيه ميكنه ديگه عاشق هيچكسي رو اينترنت نشن . بعد مياد يه عكس از خودش تو وبلاگ ميزاره ( قيافه و تيپشو كه ببيني از خوندن وبلاگ پشيمون ميشي ) و ميگه : ملت ! من خيلي بيريختم ؟ اگه بيريختم تو رو خدا بگين هستم . اما بدبخت ملت قبلاً شستشوي مغزي شده و آدم به اون بي ريختي رو يوسف ايران مينامه (‌ ملت جونم ! تو اگه منو ببيني چي ميگي؟) ، بلاخره يارو ميشه سمبل عطوفت ، سادگي ، ميهن پرستي ، انساندوستي و لپ كلام اينكه ميشه فرشته ي وبلاگستان. امروز هم نوشته مادر من ، از بس عاشقانم خونمون زنگ زدن و گريه كردن دلش كباب شده و افتاده گوشه بيمارستان . بميري برا اون مامان مهربونت ، حتماً ازت ميخاد دل اين عاشقاي سينه چاكتو نشكوني و يه تريپ همه شونو از همون دم بكني . برو بچه گهتو بخور ، تو اگه خالي بند هم باشي برا ما كه پيشبندي . كونكش قيافش شبيه كلاغه ، مياد واسه ما كلاس ميذاره و ميگه: مردم از بس منو دوست دارن ، وقتي بهشون ميگم من اون آدمي كه شما فكر ميكنيد نيستم ميگن اين هم از فروتنيته . خب حق هم دارن ، از بس فروتي هميشه سرت خمه كونت هوا . خلاصه بايد بگم اين مطلب در كمال سلامت فكري ، جسمي و بدون اجبار كسي براي انگوري كس كش نوشته شده و من بعنوان اميرالقزوينيان به همه مردان آزاده اعلام ميكنم ، در صورت دستگيري اين مردك بي همه چيز با سريعترين سرعت كونش را گاييده و سرش از تن جدا كنند . جايزه براي دستگيري خودش:100 تومان ، جايزه براي دستگيري رها:50 تومان ، جايزه براي دستگيري داداشش : 500 تومان ، جايزه براي دستگيري زن داداشش :10000000دلار و اما جايزه براي دستگيري برادر خانم داداشش : 1000000000000000000000000000 دلار (‌خاهرش كه طبق اسناد و مدارك موجود در وبلاگ خودش خيلي خوشگله حالا بكنيم خودش چي باشه ) . موارد اول تا سوم كرده يا نكرده شون و يا زنده مرده شون فرقي نميكنه اما دو مورد آخر بايد از همه لحاظ سالم باشند چون ميخواهيم به حرم سراي مباركمان ارسالشان داريم و در همان شب اول ترتيب جفتشان را بدهيم . آخر سري هم ميخام بگم : ملت ، فكر نكنيد من با اين يارو دشمني چيزي دارم ها ! فقط ميخاستم چشم و گوشتون باز بشه تا گول اين آدماي كونگشاد و ملت خر كن رو نخورين ، حالا كون لقتون ميخاين گوش به حرفام بدين يا فحش. گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: