سه‌شنبه، مهر ۱۶، ۱۳۸۱

تنها افتخار ما ها ریدن به عقاید ، نظرات و شخصیت دیگرانه . یعنی تنها کاری که باهاش حال میکنیم و لذت فراوانی برامون داره . حالا چی شده من دارم این حرفو میزنم داستانی داره که اگه بخام تعریف و تفسیرش کنم کلی طول میکشه ، اما فقط به یک کلمه اکتفاء میکنم . اونم اینکه چه بده انسان گشادی کون خودشو تقصیر آفریدگار اون کون بندازه . درسته تقدیر انسان از قبل نوشته شده ، اما جنابعالی که نمیدونی کی یک بنده خدایی از راه میرسه و تا دسته کیر خریشو میچ÷ونه تو کونت . حالا طرف اومد و تو رو کرد . این که دلیل نمیشه بگی: خدایا تقصیر توئه ! چرا گذاشته این یارو کون من بزاره ؟ تقصیر خدا چیه ، تقصیر خودته که از کانت مواظبت نکردی . اگه مواظبت میکردی الان بگاه نرفته بود .
حالا یکعده آدم که از جمهوری اسلامی کینه بدل دارن ، گیر دادن که آغا دین اسلام کشکه و نمیدونم برحق نیست . خب همینه دیگه ، شما ها ( یعنی بابا ماماناتون ) گه ه ه خوردن به جمهوری اسلامی رأی دادن تا یکعده آدم مفتخور با یدک کشیدن اسم مسلمان و عالم دین بیان خارتونو بگان . حالا گاییدن که گاییدن ، اونا نمی گاییدن یکی دیگه به یه اسم دیگه میگایید و اون موقع شما ها سنگ اینا رو به سینه میزدید و شب تا صبح مینشستید نماز شبانه میخواندید برای ظهور امام زمان . همونطور که الان دارین کون خودتونو جر میدین برای اومدن آمریکا . هر چی سرتون بیاد حقتونه . انسان همه چی شو از دست بده باز هم از دست رفته هاش قابل برگشته اما موقعی که ایمانشو از دست بده باید بره کون بده و آبجی هاشو بیاره من بکنم . درسته این دین ارث بابامونه و از اجدامون به ارث گذاشته شده اما این دلیل نمیشه بگیم قدیمیه و ما یه دین جدید میخایم . جداً شما ها احساس سبکی میکنید با بدوش کشیدن این همه بار گناه ؟ شاید بگین کس کش تو که از همه با بیشتر گناهکاری به چه حقی از دین و خدا حرف میزنی . آره عزیزم من بنده گناهکاری برا خدای خودم بودم ، اما نه اونقدر که وجود آفریدگار خودمو تکذیب کنم . ولی عده ای نمیدونم به چه دلیل به فرستاده ی خدای خود که هیچ حتی به خود خدا هم توهین میکنن و اسم این کارشونو هم مدرن گرایی و آزاد اندیشی میذارن . آی کیرم تو اون آزادیی که انسان بخاطر بدست آوردنش عزت ، آبرو و ناموس خودشو از دست بده . یوخده آدم بشین ...
اصلاً شمایی که میگی اسلام رو اجداد ما از روی جهل و نادانی انتخاب کردن ، چرا روی زمینی که اونا از روی حماقت و کس خلی انتخاب کردن زندگی میکنی ؟ خب بیا رو کیر من زندگی کن تا ملت بگن نوگرایی کردی و بجای زمین تو سیاره ی کیر مردصفت زندگی میکنی .
گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: