یکشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۸۱

قبل از اینکه ببوسی صیغش کن !
حتماً همه ملت از قضیه جمعه هفته قبل که در جریان جشنواره فیلمهای کوتاه در شهر یزد فیلم ساز جوان و رشید این مرز و بوم جناب آغای علی زمانی عصمتی توسط خانم گوهر خیر اندیش همسر بازیگر گرامی مرحوم جمشید اسماعیل خانی بوسیده شد و ادامه ماجرا آگاهند. حتماً هم میدونید که کاسه داغ تر از آش این موضوع روزنامه ها بودند و با آب ، رنگ ، گل و سنگ از کاه کوه ساختند و باعث شدند این دو جوان عاشق پیشه به لعنتی ابدی نائل آیند .
بنده بعنوان یکی از ساکنین زمین ، بخصوص سر زمین و خاک شهید پرور که از هر قبرستونش 1000 تا درخت شهید که بذرش چندین سال قبل پاشیده شده بود سبز شده ، اعتراض خودم رو مبنی بر غیر شرحی دانستن ماچ و بوسه و مجازات عاملین این جنایت هولناک اعلام میدارم . مگه چه ایرادی داره یک زن شاگرد همسر مرحومشو صرف جهت تشویق ببوسه ؟ تازه پسره همسن پسر خودش هم باشه !
آی داد وای هوار ، هر چی ملت میکشه از دست آخونده ! آخوند ننت بمیره ، آخوند خارتو بابام بگاد ، آخوند دخترتو خودم بگام ، آخوند خودتو این ملت بگان چرا آدم نمیشی ؟! به هر حال همونطور که ذکر شد هر چی ما میکشیم از دست آخونده و تنها کاری که میشه برای جلوگیری از مجازات این دو نفر عاشق سر سپرده انجام داد ، بعد از کتک خوردن ( شلاق ) باید این دو نفر رو به عقد هم در آورد . حق الزحمه امام جماعت تهران ، یزد ، تبریز ، قزوین ، قم و ... رو هم نباید فراموش کرد ، اما باز هم به نظر بنده حقیر آغای کارگردانی که بوسیده شده اند باید یه تریپ دوربینشو بندازه رو کولش و بره به ویلایی که آغایون عالمان دین در حال سکس گروهی هستند . فیلم سوپری تهیه بدارد و به تعداد حاضرین مجلس کپی کرده بعنوان حق الزحمه تقدیم آغایون بدارد . در ضمن از لیسیدن کس که امریست مستحب و همه آغایون آخوندها در انجام آن تخصصی مادر زادی دارند کلوز آپ هایی بیاد ماندنی بگیرند تا آْغا امام زمان با مشاهده آن به خدمات ارزشمند نائبان خود افتخار کنند و یادشون بمونه در آن دنیا شفاعتشان را نزد پروردگار نمایند تا یه جای توپ و مشتی همون ته جهنم در اختیار ایشون بذاره و بگه بستونه سخنرانی الکی کردن ، بشینید همین گوشه و با مادونا قرین لعنت شید .
آخه یکی نیست به این کس کشا بگه ، شمایی که دم از اسلام میزنی چرا تا خونه یکی از اقوامت میری صورت دختران جوانشان که نا محرمند رو با دستت نوازش میکنی و سرشونو میبوسی ؟ چرا تا زنه رو میارن و میگن آغا یه دعایی بخون تا این بنده خدا حالش خوب شه ، سریع بعد از خوندن دعا انگشتتو با آب دهان کیریت خیس میکنی و به دست و پای طرف میمالونی ؟ خلاصه باید بگم این لعنتی ها از دین بعنوان کاندومی برای گاییدن ملت استفاده میکنن . اسلامی که من دوست دارم و تو قلب من شکل گرفته اونقدر هم سخت گیر و خشن نیست ، نمیدونم چرا اینا به خشونت میکشنش ؟ یکی به این امام زمان هم بگه اگه میخاد بیاد سریع بیاد و گرنه تا چند سال دیگه همه ملت با دیدن نائب هاش فکر میکنن خودش هم بذاره و دیگه کسی حاظر نمیشه تو رکابش بجنگه و مجبوره بره سرباز خارجی اجیر کنه . همینو بهش بگه !
گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: