پنجشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۱

من نمیدونم این وبلاگهای مخبر که باید به معرفی وبلاگهای جدید و تشویق نسل جوان بپردازن چه کونی دارن میدن . همش در مورد وبلاگهای مشهور و پرخواننده مینویسن و هیچکی بفکر کوچولو موچولو ها نیست ، این بیچاره ها هم تازه کارند و دنبال کسی اند که معرفی شون کنه . دو نفر از من خواستن وبلاگ ها شونو معرفی کنم . میکنم ، خوبشم میکنم ! این وبلاگ با اسم معما ( به قول دختر ها ) یه عالمه متن آهنگهای تجاوز فرهنگی رو جمع کرده که فقط بدرد شما ها میخوره ، ما اگه خارجکی بودیم الان داشتیم تکنو میرقصیدیم . نفر دوم هم که باید معرفی بشه این خانومه هستش که میگه همه ی دخترا خوشگل اند و با خودش فکر میکنه اگه دخترا نبودن ، پسرا چه خاکی بر سر خودشون میریختن . بنده خدمت این بزرگوار عرض میکنم که پسرها همیشه خودکفا بوده اند و در صورت نبود دختر به کف دستان خود پناه میبرند . هر که نان از عمل خویش خورد ، منت حاتم طایی نکشد . اگه تقاضا ها بیشتر بشه ، دوباره مردصفت با اقدامی خدا پسندانه دست به کیبورد خواهد شد و وبلاگ جدیدی مخصوص تازه وارد ها باز خواهد کرد تا کل هرچی وبلاگ عمومی و خصوصیه بخوابه .

هیچ نظری موجود نیست: