پنجشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۱

با عرض پوزش از ملت کیر و خایه بدست و انگشت به کس که این چند روزه بنده از هدف اصلی ( یعنی آموزش چگونگی دل نبستن ) دور ماندم و به مسائل جامعه پرداختم که متاسفانه حالی هیچکدام از اهالی خرد نشد و فقط مایه هدر رفتن وقت و هزینه بنده شد . به هر حال ببخشید یا نبخشید فرقی نمیکنه و در هر دو حالت جواب من اینه : کون لقتون.
امروز میخام دوباره به موضوع عشق بپردازم که متاسفانه بعضی وقتها حتی به خود من هم نزدیک میشه و من با گفتن کلمه اعوذ بالله از خودم میرانمش و در صورتیکه به وجود مبارکمان رخنه کرد تمام ریشه هایش را خشکانده و با گاییدن معشوقه خودمان را از شرش راحت میکنیم . بدترین خصلت انسان زود باوری اونه و زود باوریه که کون زود باور رو مثل پارچه نخی جر میده . مثلاً تا دختره یه لبخند خشک و خالی نثارت میکنه ، دل و دولت رو میبازی و برای بدست آوردنش از هیچ کاری حذر نمیکنی . در صورتیکه دختره بدبخت چون دیده خیلی قیافت معصومه و مثل بچه ها بهش خیره شدی یه لبخند زده تا دلت نشکنه در حالیکه با اینکارش باعث میشه دولت سر حال بیاد . آخه گناه این دخترا چیه که همتون دنبال کس و کونشون راه افتادین و نمیذارین من بذارم در شون ؟ بیچاره ها میخان ثواب کنن کباب میشن ! آره عزیزان من ، هر گهی میخاین بخورین بخورین . کون هم دیگه میبذارین؟ بذارین ، کس دخترهای خوشکل میذارین ؟ بذارین . کون محسن میذاری؟ بذار عزیزم ، محسن که سهله برو کون عمش بذار . خلاصه همه کاری بکنید بجز دل سپردن چون کسی که بهش دل میسپری ، بدلیل اینکه به راحتی و بدون کون پارگی بدستش آورده برای نگه داشتنش تلاش نمیکنه و اونجاس که دل شما میافته رو زمین و میشکنه . دولتون هم اون وسط مثل ماهی پرپر میزنه و میمیره . افسرده میشی خاک بر سر ! مگه برنامه صبح و زندگی نگاه نمیکنی؟ سه ساعت خانوم مجریه خودشو جر میده و از مهموناش در باره چگونگی سالم موندن میپرسه و اونا هم سه ساعت مخ ملتو میخورن که آغا سعی کنید همیشه شاد و سر زنده باشید ، از افسردگی هم حذر کنید تا مجبور بشه براتون شعر عاشقانه بخونه و بگه : بهار من حذر از نوبهاران میکنی تا کی ؟ خلاصه اینکه دل نبند تا افسرده نشی ، افسرده نشو تا دیوونه نشی ، دیونه نشو تا خودکشی نکنی و خودکشی نکن تا نکیر و منکر کونت نذارن .( روشنفکر ها و نوگرایان عزیز هم اگه یه بار دیگه بگن قدیمی ها کس خل بودند و افکار شون پوچ بوده ، خودم کونشون میذارم .اینهمه شعرای مرز و بوم پر گهرمون خار همدیگه رو گاییدن و اشعاری به ارزش تمام کس ها سرودند تا شما ها آدم شید ، حالا که به یه جایی رسیدین میگین کس خل بودن ؟ ای خاک بر سرتون !) شاعر علیه رحمه مینالند : باد آورده را باد میبرد . پس بدانید و آگاه باشید در صورتیکه دلتونو همینجوری کادو کنید و بدید دست خانم یا آقا بزودی باد برش میگردونه در آغوش پر مهر خودتون و مجبورین به غرغر های دل گوش بدین . کیرم دهن هر چی دله !
متاسفانه امروز وضعیت منطق بنده در وخامت گذاشته ، اگه طبق معمول بجای پرداختن به مشکل ده از درختان گفتم به گشادواری خود ببخشید .
گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: