یکشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۸۱

ما بچه که بودیم هر موقع اسم کس به گوشمون میخورد تنها چیزی که میتونستیم تجسم کنیم یه چیز خیلی بد بود . اونموقع ها خودمونو جر میدادیم بدونیم کس چیه اما هیچکس از این واقعیت تلخ برامون نمیگفت . تا اینکه یوخده بزرگتر شدیم و متوجه شدیم کس یکی از اعضای بدن انسانه که فقط در وجود خانوم ها وجود داره ، البته اونموقع زن و مرد رو هم نمیدونستیم چی چی اند . تا اینکه کم کم عقلمون رشد کرد و فهمیدیم که زن دوتا گوشت اضافی ، گرد و تپل مپل اون بالا داره و مرد یه گوشت بلند و استخوانی پایین تر از نافش داره . در این موقع بود که فهمیدیم کس عضو تناسلی زنه ، اما باز هم نمیدونستم کجای زن کار گذاشته شده و هر موقع حرف از گاییدن میشد فکر میکردم یارو مرده کیر شو زیر بغل زنه فرو میکنه و حتماً کس اونجاس . تا اینکه سن مون بیشتر شد و وارد جامعه کس و کون بازان شدیم . من 14 سالم بود که فهمیدم کس چیه و در کجای زن قرار داره اما بچه های این دوره زمانه ماشالله خیلی زرنگتر از ما ها هستند . چون اگه همین الان از یه بچه 8 تا 10 ساله بپرسی کس چیه ، سریع همه مشخصات کس مامانشو که یواشکی از لای در و پنجره دید زده رو در اختیارت قرار میده . خلاصه اینکه همه اطلاعاتی که من و تو در مورد سکس و کس و کون داریم رو یک بچه هم داره و به این میگن باز شدن چشم و گوش ملت . بچه ها بیشتر از من و تو بفکر سکس هستند و این تقصیر هیچکس نیست بجز والدین بی پروا . دیشب با بچه ها سرکوچه نشسته بودیم و داشتیم به دختر های رهگذر و بعضاً بچه محل تیکه میپروندیم که چند تا بچه قد و نیم قد از کوچه بالایی بیرون اومدن و برای عرض ادب به پیشکسوت خدمت ما رسیدن . چند دقیقه نگذشته بود که متوجه شدم اینا دارن از اخلاق خوش ما سوء استفاده میکنن و کون همدیگه رو میکنن . داشتم شاخ در میاوردم . ما همسن و سال اینا بودیم بلد نبودیم شلوارمونو بالا بکشیم چه رسد به اینکه اینگشت بکنیم کسی رو .
به هر حال متاسفانه یا خوشبختانه بد جوری چشم و گوش ملت باز شده و داره به سمت آزادی عمل ( کردن ) پیش میره . انشاالله بزودی همه کس ها مجانی بشن و کاسبی کونده ها کساد بشه . شاید ما به نان و نوایی برسیم و هرچی کون تو دنیاس بیاد رو کیر مبارک ما .
حالا که حرف از بچه شد بد نیست بگم همین خود من اولین کونی که دیدم در سن 7 سالگی بود . از همونجا بود که عاشق کان شدم و در بدر دنبال کان راه افتادم . ما یه دختر دایی داشتیم که به گمانم یک سال از من کوچکتر بود . یه روز که خونشون رفته بودیم به پیشنهاد داداشش که 4 سالش بود کونشو جلوی ما لخت کرد و باعث دنیایمان تیره و تار گردد . حالا هم مادر جنده دور از دسترس مردصفت قرار داره و بنده همیشه درحال دعا و نیایش برای رسیدن به معشوق یعنی کان دختر دایی هستم . تا الان بیشتر از 150 کان به کیر مبارکمان گاییده شده ( البته میدونم خوبیت نداره بگم ولی باز هم ) که هیچکدام شبیه کون دختر دایی نبوده . حالا این معشوقه ما کجاست خدا خودش میدونه و ما فقط میدونیم خارجه . اگه شما دیدیدش ، هر کاریش کردید کونش نذارید چون کانش از آن ماست .
گربان سنه !

هیچ نظری موجود نیست: