سه‌شنبه، مهر ۳۰، ۱۳۸۱

از آنجایی که امام راحل ( قدس بره تو کون شریف ) در زمان حیات خویش بر خود کفایی این ملت تأکید میفرموند ، امروزه ملت شریف و آزاده ایران به آرمان آنحضرت جامعه های عملی میپوشانند که زیبنده وجود اوشان بود . چندی بود ملتی همیشه در پشت پی سی و اینترنت علی الخصوص جبعه چت یا همان گفتمان با مشکل کمبود دختر مواجه بود و همه چشمان در انتظار دختری بود تا با ورودش بزم جوانان غیور را روشن گرداند. اما در آن زمان بجز چند دختر که به اخلاق پسران آشنایی داشتند و میدانستند تا طرف از اوشان خواست بیا پی ام یا همان مکان از اتاق دو در نمایند و با اسم پسر وارد اتاق گفتگو شوند دختر دیگری وجود نداشت . البته نه اینکه وجود نداشت ها ، وجود داشت ولی با اسم پسر زیرا در اوایل که چت بتازگی مد شده و هر آشغالی را به آن راه نمیدادند بسیاری از دختران بوسیله پسر ها خر گشته و گاییده شده بودند . به همین جهت دختران خیر خود را در آن دیدند که با اسم پسر وارد اتاق شوند . بناءً پسرها به فکر آن افتادند تا کمبود دختر را در میان خود جبران کنند . بنده پیشنهاد دادم تا از خوارج بخواهیم تعدادی دختر به چت روم هایمان بفرستند ، همگان در حال قبول این پیشنهاد بودند که ناگهان . یکی از بچه فکری نمود بسی بکر . بیاد حدیث امام ( قدس) افتاد . از همانجا بود که لشکر عظیمی از پسرها با اسم دختر وارد چت روم ها شدند و روم ها پر از دختر شد . سالها از آن موضوع گذشت ، اما تا بدین لحظه هیچ دختری که در اصل پسر باشد با پسری دیگر پریود ( پرایوت ) چت نکرده بود ، زیرا آن امام فرموده بودند: هیچگاه با محصولات داخلی سر همدگر را کلاه مگذارید .
اما در این دوره از روزگار ، هنگامی که با دختری چت میکنی و در حال لذت بردن از همصحبت بودن با یک دختر هستی . درست در همان لحظه ای که شماره ات را داده ای ، به ضمیمه عکس ، دختره میگه : کس ننت ! جنابعالی احساس میکنی کیری به بزرگی شخصیت جرج بوش ( حالا که به رهبر خودمون توهین کرده ام باید به دشمن هم توهین کنم ، پس همه با هم : مرگ بر آمریکا!) در کانت فرو رفته و از همان لحظه تا یکسال بعد از این نگرانی که فردی زنگ بزند و خارتو بگاد با این شمار دادنت .
به نظر شخص شاخص بنده مقصر کسی نیست بجز پسر های عزیزی که کس لیس بودن را از حد گذرانده اند و تا آی دی یا همان اسم کاربری دخترانه میبینند همچون سگ پاکوتا دمشونو تکون میدن و میرن دنبالش . جالب اینجاست که تازگی ها پسرهای بازیگر نقش دختر، عکسی از یک دختر معصوم را هم در حافظه کامپیوتر خود دخیره کرده اند و تا پسره از اوشان عکس میخواهد با تمام سرعت برایش میفرستند . داشتیم میفرمودیم که مقصر پسرانند ، زیرا تا پسری قصد چت کردن با اوشان را دارد از او روی بر میگردانند ولی تا پسری با اسم دختر وارد میشود گول اسمش را میخورند و دنبال همان پسری راه میافتند که دو دقیقه قبل تحویلش نگرفته بودند . خب کس خل اند دیگر ، اه .. ولش .. همون لحن خودمون بهتره ، پس ... خب کس خلی دیگه ! اگه همون اول مث بچه آدم باهاش صحبت میکردی و پای درد دولش مینشستی الان مجبور نبودی هم کلی وخت برای زدن مخش بذاری ، هم عکستو براش بفرستی ، هم عشوه هاشو تحمل کنی و هم اینکه تلفنتو بدی تا زنگ بزنه و به ننت فحش بده . از همین الان تا دختری رو دیدید که میخاد با شما چت کنه ، تا هنگامیکه صداشو نشنیدید بهیچوجه بهش اعتماد نکنید . همین خود من تا زمانی که کس خل بودم برای خیلی از پسرها عکس و نامه عاشقانه فرستادم که متاسفانه آنان هم به ریش و پشممون خندیدن . پس اول صداشو میشنوی بعد هر کاری دوست داشتی باهاش بکن . در صورتی که به چت صوتی تن نداد شما بهش گیر نده ، سعی کن فکر کنه بهش اعتماد کردی . بعد یه شماره تلفن اشتباه با عکسی از بازیگران نه چندان مشهور ( مثلاً هندی ، پاکستانی و یا افغانی ) براش بفرست و بگو حتماً بهت زنگ بزنه . اگه پسر باشه خیلی زود بهت زنگ نمیزنه اما دخترا کس خل اند و سریع زنگ میزنن . البته پسره اگه مرض داشته باشه یک ساعت بعدش بهت زنگ میزنه و تا دلش بخاد فحش بارت میکنه . همون بهتر که از ابتداء گول این کس های کلفت رو نخوری . دختر میخای وختتو پای کامپیوتر هدر نده . بلند شو برو حمون ، ریش و پشمتو بزن ، لباسای پلو خوری تو تنت کن ، کلتو با ژل بشور و موهاتو سیخ سیخ کن مثل درخت تا دخترا بتونن ازش میوه بچینن ، با ادکلن دوش بگیر ، داشت یادم میرفت مهم ترین نکته رو بهت گوشزد کنم و اون اینه که حتماً دندوناتو مسواک بزن چون بوی گندش دخترا رو فراری میده . همه این اعمال قبیح رو که انجام دادی اگه ماشین داری که کارت ردیفه و کلاً از همون اول غلط کردی اون کارایی رو که من گفتم انجام بده رو انجام دادی چون اگه زیر شلواری و دمپایی هم تنت و پات باشه اما ماشین داشته باشی میتونی بهترین کس دنیا رو سوار کنی . شمایی که ماشین نداری کار خوبی کردی اعمال بالا رو انجام دادی ، پس یالله بجمب برو . کجا ؟؟؟ واستا بچه ! مگه من بهت گفتم کجا بری که راه افتادی واسه خودت ؟ آفرین ، حالا مثل بچه آدم برو به نزدیکترین پارک یا بازار بزرگی که اون حوالیه . اونجا تا از یه دختری خوشت اومد ، دستشو بگیر ، تو چشاش نگاه کن و خیلی آروم بگو : خ..خا ..ن..نو..نوم ...م...م..من...ش..شما...( اه اه اه ، خاک بر سرت میخای بگی من شما رو دوست دارم ؟ غلط میکنی ، بعد از پرانتز رو بخون من چی میگم ) رو پشمم هم به حساب نمیآرم ( یا مثل سگ میکنمتون ) . آی کون دختره میسوزه که نگو . بعد برو دنبال یکی دیگه راه بیفت و در مناسبترین فرصت برو جلو و شمارتو بهش بده . بعد بعدی و بعدی و بعدی و بعدی و.............. از صد تا حتماً یکی دو تاش بهت زنگ میزنه ، نگران نباش به کارت ادامه بده .
گربان سنه !
چت روم خوب و قشنگی داشتیم*********تو پرایوت کون هم میذاشتیم

هیچ نظری موجود نیست: